Tärkeää
Postimyyntiehtojen mukaisesti Nutrolin-verkkokaupasta tuotteita tilaavan tulee olla täyttänyt 18-vuotta. Mikäli olet alle 18-vuotias, on holhoojasi tehtävä tilaus puolestasi.

Tilaus
Nutrolin-verkkokaupassa asioiminen on helppoa, vaivatonta ja turvallista. Kun olet valinnut tilaamasi tuotteet, voit valita toimitustavaksi Postipaketin tai toimituksen haluamaasi Postin pakettiautomaattiin. Tämän jälkeen sinun on syötettävä varsinaiset asiakastietosi sekä valittava haluamasi maksutapa.Käsittelemme asiakastietoja täysin luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisten käyttöön.

Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen. Saat edelleen erillisen sähköpostin, kun tilauksesi käsitelty ja lähetetty.

Seurantakoodin lähetyksen seuraamista varten saat Postin lähettämästä sähköpostista.

Hinnat
Tilattavien tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassamme. Kaikki hinnat sisältävät 14% tai 24% arvonlisäveron. Toimituskulut ovat kaikissa tilauksissa 0€. Olini Oy pidättää oikeudet hinnanmuutoksiin.

Maksutavat
Tuotteet on mahdollista maksaa tarjolla olevilla maksuvaihtoehdoilla. Tällä hetkellä palveluntarjoaja on Klarna Oy, joka tarjoaa yleisimpien verkkopankkien sekä luottokorttien lisäksi mahdollisuuden maksaa Klarnan laskulla. Maksunsaajana näkyy Digital River World Payments Ab tai Klarna.

Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaan antamien osoitetietojen mukaan suoraan asiakkaan kotiovelle tai asiakkaan valitseman toimittajan noutopisteeseen.

DHL 
Kun DHL ottaa tilauksen kuljetukseen, saa asiakas tekstiviestin, jossa on linkki DHL:n tarjoamiin maksuttomiin lisäpalveluihin. Asiakas voi näin muokata lähetyksensä tietoja ja/ tai valita haluamansa maksuttoman lisäpalvelun.

DHL Express ODD -lähetyksissä asiakkaalle ovat tarjolla seuraavat lisäpalvelut:

  • Lähetyksen nouto DHL:n palvelupisteestä.
  • Toimituspäivän muuttaminen.
  • Lähetyksen toimitus turvalliseen paikkaan (kuisti jne.) ilman kuittausta.
  • Toimitus vaihtoehtoiseen osoitteeseen.
  • Lähetyksen luovutus naapurille.
  • Lähetyksen ohjaaminen lomasäilytykseen.

POSTI
Kun tilaus on saapunut asiakkaan valitsemaan Postin noutopisteeseen, saa asiakas tiedon tilauksen saapumisesta tekstiviestillä. Mikäli tietoa ei voida toimittaa sähköpostilla tai tekstiviestillä, tulee ilmoitus postitse.

Tuotteiden toimitusaika on 1-4 työpäivää. Jos toimitus viivästyy, lähetämme asiasta ilmoituksen asiakkaalle sähköpostitse.

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Palautusoikeus
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaisesti oikeus palauttaa käyttämättömät verkkokaupasta ostetut tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta pois lukien vastaanottamispäivä. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palautustilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä palautusohjeiden saamiseksi.

Reklamaatiot
Vastaanotettuaan tuotteen asiakkaan on hyvä tarkistaa heti, että tuote on ulkoisesti katsoen kunnossa. Mikäli toimittamamme tuote on virheellinen tai vaurioitunut, pyydämme ottamaan yhteyttä joko puhelimitse 0108392101 tai sähköpostilla ennen tuotteen palauttamista.

Kaikissa muissakin verkkokauppaa koskevissa asioissa voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen: tai 010 8392100