Team Nutrolin®
Tervetuloa Nutrolin® tiimiin vuodeksi 2023.
Tästä käsikirjasta löydät lyhyet ohjeet sponsorointiin liittyen. Voit vuoden mittaan esimerkiksi tarkistaa inpiraation puutteessa sisällöntuotantoon työkaluja.
Nutrolin® haluaa panostaa lemmikkien hyvinvointiin ja olla markkinoiden paras alallaan. Olini Oy on toiminut Suomessa 15 vuotta ja on yksi maailman suurimpia rasvahappovalmistajia.
Yritys siirtyi vuonna 2021 ruotsalaisen Petbuddy Groupin alle, mutta toimii itsenäisenä yhtiönä.
Olini Oy on sponsoroinut eri tavoin lemmikkiharrastajia Suomessa alusta lähtien. Sponsorointimme perustuu rasvahappovalmisteisiin, joita vastaan sponsoroitava tuottaa vastinetta yritykselle.
Olemme valmiita rakentamaan erilaisia yhteistöitä kumppaniemme kanssa ja toivomme, että arvomaailmasi kohtaa yrityksen arvojen kanssa
eläinten hyvinvointi
laatu
?
?
Alle olemme kirjanneet yhteistyöpolut, joiden kautta voit suunnitella omaa osuuttasi yhteistyöstä.
Yhteistyön kevyt versio, jolla lähdemme rakentamaan pitkäaikaista yhteistyötä. Pääset tutustumaan tuotteisiimme, tekemään niistä sisältöä someesi ja kertomaan fiilikset meille ja yleisöllesi. Luotat tieteeseen ja haluat pysyä aallonharjalla uusista tutkimuksista lemmikkien hyvinvoinnin näkökulmasta.
Saat ostettua tuotteita sponssihinnalla ja ilmaisia tuotteita saat tuotettua sisältöä vastaan. Otamme huomioon somekanaviesi koon ja aktiivisuuden arvottaessamme kumppanuutta.
Olet vakuuttunut siitä, että Nutrolin-tuotteet ovat sinun ja lemmikkisi välttämättömyys arjessa. Uskot tieteellisiin tutkimuksiin ja yhdistät tieteen sujuvasti arkeen.
Haluat jakaa rasvahappojen ilosanomaa kanssamme ja olla osa meidän joukkuettamme.
Saat tuotteita levittämällä tietoutta tuotteistamme ja sitoudut kasvattamaan myös myyntiämme tuottamalla sopivaa sisältöä omiin kanaviisi.
Ette osaa enää elää ilman Nutrolinia®. Olette pitkäaikaisia tuotteidemme käyttäjiä, osallistutte tuotekehittämiseen ja kerrotte säännöllisesti seuraajillemme miten teillä menee.
Edustat ylpeästi suomalaista brändiä kansainvälisillä areenoilla tai lomareissuilla ja saat ihmiset kiinnostumaan tuotteistamme niin, että valloitamme yhdessä maailman!
Oletko oman ammattialasi asiantuntija? Koetko olevasi hyvä esiintyjä tai onko sinulla intohimo johonkin asiaan? Saisitko rakennettua yhteistyötä meidän kanssamme oman osaamisesi ympärille?
Nimetäänkö sinun treenisi tai luentosi Nutrolinin alle, haluaisitko jakaa osaamistasi muille Powered by Nutrolin® -tiimiläisille tai jopa suuremmalle joukolle?
Ehdota yhteistyön toteuttamista jollain muulla tavalla kuin blogikirjoituksilla tai sisällöntuotannolla!
Toivomme sinun jakavan tietosi ja kokemuksesi Nutrolin®️-tuotteista, kun huomaat Nutroliniin liittyviä keskusteluja netissä tai vaikkapa treeni- ja kisakentillä. Voit myös aina kääntyä meidän puoleemme, jos törmäät kysymyksiin, johon et tiedä vastausta tai keskusteluihin, joista meidän olisi hyvä olla tietoisia.
Tuoreet kuulumiset ilahduttavat meitä suuresti, arkesi ja huolesi kiinnostavat meitä myös. Laitathan välillä viestiä kivojen kuvien kera ja kerro miten teillä menee. Kerrothan, jos kuulumisiasi ei saa jakaa someskanavissa / uutiskirjeissä.
Voit olla yhteydessä meihin suoraan sähköpostitse tai jakamalla tarinasi esimerkiksi Facebook-sivullamme. Erjalle kuulumisia voi jakaa myös whatsappin kautta.
Meidän seuraajamme pitävät erityisen paljon muiden Nutrolin®️-käyttäjien tarinoista ja omakohtaisista kokemuksista, joten mieti kuulumisten kertomisia myös siltä näkökannalta, että kaikki eivät vielä tunne sinua!
Jos lähetät kuvia, varmistathan niiden käyttöoikeuden kuvaajalta. Käytämme kuvia monesti kaupalliseen tarkoitukseen, joten tämä tulee ottaa huomioon kuvauksia ulkopuolisen kuvaajan kanssa sopiessa.
Erja Andersson erja@nutrolin.fi / info@nutrolin.fi (hevoset, koirat, kissat)
Saija Lantee info@nutrolin.fi (valjakkokoirakot, yhdistykset)
Anna Silvan, anna@nutrolin.se, jag betjänar dig även på svenska
Olemme kiitollisia luottamuksestasi Nutrolin®️-tuotteisiin!
Tässä sinulle muutama idea sisällöntuotantoon, joiden kautta voit tuoda yhteistyötä esille somessa, blogissa tai vlogissa.
suunnittele ennakkoon
hyödynnä julkaisukalenteria
hanki kuvausapua
mieti jutun kärki ja kohdeyleisö; kenelle teet ja miksi?
Jos haluat pysyä somessa trendien mukana, seuraa vaikuttajia. Mutta meille riittää normaali sisältö. Mitä arkisempaa se on, sitä samaistuttavampaa se on.